Dobře se prodává i 18 let po ukončení výroby.
Mnozí na ni vzpomínají jako na své první auto. Když ji 26. října 1994 představili v Praze na Karlově mostě, nebyla nejmodernější, ale pro mnohé aspoň cenově dostupná. Ve výrobě vydržela do června 2001. Poslední Škoda Felicia má 20 let.
Felicia vznikla velkou modernizací hranatého Favorita a bylo to první auto, které vzniklo už když byla Škoda pod křídly koncernu Volkswagen. Přestože příbuznost s předešlým modelem se nedala zapřít, přes 2 700 dílů bylo nových.
Škoda Felicia (17 fotografií)
Sorry, the video player failed to load. (Error Code: 101102)
Při premiéře byl i tehdejší český prezident Václav Havel, kterému auto přivezli na Pražský hrad, odkud sis udělal krátkou testovací jízdu. Pýchu Škody pokřtili vodou z Vltavy.
Lepší výbava i bezpečnost
Vývoj Felicie začal již v roce 1991 a stál 1,2 miliardy korun. Přestože nešlo o luxusní auto, poprvé se objevily ve výbavě Škody airbagy, ABS, elektrické stahování oken, či dokonce klimatizace.