Na stovku zrychlí za 3,8 sekundy.
Vedle rostoucímu počtu elektrických novinek mají prémiové značky na programu stále i výkonné benzínové motory. Jeden takový dostalo nové Audi RS3 a opět chce zaujmout parametry.
Téměř rok po premiéře kompaktního hatchbacku a sedanu S3 přišla řada i na nejostřejší verzi RS3 třetí generace. Také se týká obou karosářských verzí a na cestách si je s obyčejnou A3 rozhodně nespletete.
Audi RS3 (15 fotografií)
Sorry, the video player failed to load. (Error Code: 101102)
Nejmenší řada RS upoutá pozornost velkou černou mřížkou chladiče, která splývá s tmavým vnitřkem světel. Ty mohou být LED Matrixové s digitálním denním svícením ve spodní části. Právě tato část světla má jednu frajerinku, protože dokáže zobrazit označení RS3 i šachovnicovou vlajku.
Přední nárazník dostal velké nasávací otvory, ty přibyly iv blatnících a vzadu nechybí difuzor s dvojicí pořádných koncovek výfuku.
Ani tmavý interiér nezaostává za zevnějškem. Standardem je sportovní tříramenný volant s tlustým věncem a tlačítkem RS Mode na přepínání jízdních režimů. Za volantem jsou pádla řazení ze zinkového odlitku. V zatáčkách podrží sportovní sedadla a design dotváří karbonový obklad a kontrastní barevné detaily.
Zadní diferenciál dostal náhradu
Oproti standardní A3 je RS3 posazené o 25 mm níže. Rozchod předních kol je oproti předchůdci rozšířen o 33 milimetrů. Sportback je i vzadu širší o 10 milimetrů.
Redakce radí: Nechte se inspirovat zajímavými články, tipy a nápady, inspirace není nikdy dost.